Wiadomości RSS
Nie szkodzi, a pomaga: Sprawdź, jak wydłużyć sobie życie
Czujesz się winny, wypijając kolejną filiżankę kawy? Niepotrzebnie. Badania naukowców z hiszpańskiego Autonomous University of Madrid wykazały, że picie nawet kilku kaw dziennie nie tylko nie zwiększa ryzyka groźnych chorób, ale nawet może je zmniejszyć - donosi DZIENNIK.
Lasy made in USA
Spis alfabetyczny
uuaktualniaćubarwienieubawićubezpieczaćubezpieczenieubezpieczyćubezpieczycielubiczowaćubiegaćubieraćubieranieubijaćubijakubijanieubikacjaubiórubliżaćubocznieubocznyubogiubójubolewaćubolewanieubóstwiaćubóstwianieubóstwoubraćubranieubytekubywaćuchouchodźcauchodzenieuchodzićuchwalaćuchwałauchwycićuchwytuchwytnyuchybuchybiaćuchybićuchybienieuchylać
